machinekamer - Reisverslag uit Peking, China van Tom Wilde - WaarBenJij.nu machinekamer - Reisverslag uit Peking, China van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

machinekamer

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

05 November 2009 | China, Peking

hallo allemaal
zo das nogal wat. had het wel gehoord van de beschieting door kapers van de jo cedar en had in mijn achterhoofd wel dat egbert ook bij jo zat maar dacht vast niet dat schip.Wel dus.
Heb het hier goed naar mijn zin in de machinekamer. Heb in oktober 268 uren gemaakt(reken maar uit ;)
We komen zaterdag aan in singapore.
De positie die jullie op sailwx zien verkrijgen ze via het knmi zodra wij weather observations versturen(dit horen we 4 maal per dag op vaste tijden te doen maar komt er niet altijd van. Daarom kunnen jullie niet altijd zien waar het schip precies is.
Verder heb ik een nieuwe hut die veel
groter is.
We hebben de laatste paar dagen veel golven. en omdat het uitlaatgassenrek weg is gehaald hebben we bij wind van achteren uitlaatgassen in de machinekamer. niet fijn. dat word dus met gasmaskers op lopen. verder heb ik niet veel te melden
eigenlijk. hoe is het bij jullie?
groeten tom

• 08 November 2009 - 12:35

Rutger:

Heej,
    een grotere kamer? nu al promotie gemaakt?

Hier alles ook goed, zun gangetje hea.

Is the ETA in Rotterdam nog hetzelfde?

groetjes,
    Rutger.

• 09 November 2009 - 18:13

Jack V Poortvliet:

Hoi Tom,
    Hoe is het met jou kun je het nog al wennen zover van huis.Op Stavenisse verder geen bijzonderheden nog een goede reis verder.
    Groetjes Jack en Marleen van Poortvliet.

• 16 November 2009 - 20:17

Marijn:

Heftuugg!!

• 04 December 2009 - 23:23

Henk En Marian:

Hoi Tom,
    Eigenlijk net te laat maar toch zeker nog van harte gefeliciteerd met je 19e verjaardag.(en het lijkt nog zo kort geleden dat je een kleine Tom was.) Je had, zo ik gelezen heb, pech met het bunkeren dat je de wal niet op kon, maar enfin, je bent als het goed is nu op weg naar Rotterdam. We horen van je moeder nog wel wanneer je precies in Rotterdam aankomt. Mogelijk als ik (Henk) weet in welke haven je aankomt je misschien nog zie varen.
    We wensen je verder nog een goede reis en mogelijk tot ziens in Rotterdam.

Henk en Marian.