dinsdag naar huis - Reisverslag uit Venetië, Italië van Tom Wilde - WaarBenJij.nu dinsdag naar huis - Reisverslag uit Venetië, Italië van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

dinsdag naar huis

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

14 Januari 2010 | Italië, Venetië

hallo
Heb vanmiddag met kantoor gebeld.... Kregen net een mailtje. Maandag om 1000u ga ik van boord. Ik vlieg dinsdag om 04.10 Ik land rond 0900u dinsdag op Schiphol. 2de stuurman heeft haar e-ticketnummer al ik nog niet....

Had gisteren een worst(droge salami voor 19 euro) meegenomen. Die viel erg in smaak in de bar, resultaat: ik moest vandaag met 110euro de wal op om worsten te kopen voor de stuurman en meester(voor in de bar). 2 winkels leeggekocht. Was nog verdwaald
in Venetie, kun busstation niet meer vinden. Maar volgens de mensen aan boord verdwaald iedereen.

Nou tot snel dan. Ik laat nog wel wat horen zodra ik meer info heb

Groeten Tom


  • 15 Mei 2010 - 14:59

    Ryan:

    chorizo worst?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Stage Jumbo-Shipping

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2010

Terug thuis

14 Januari 2010

dinsdag naar huis

11 Januari 2010

naar huis

03 Januari 2010

pisa

27 December 2009

algerije
Tom

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 47677

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage Jumbo-Shipping

Landen bezocht: