verjaardag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tom Wilde - WaarBenJij.nu verjaardag - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

verjaardag

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

07 December 2009 | Zuid-Afrika, Durban

Eej allemaal,
Bedankt voor alle felicitaties.
De groeten namens de stuurman.
En namens mijzelf Tom

• 07 December 2009 - 12:22

Willy Donken.:

hoi Tom. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je gaat zeker nog een feestje bouwen hè.Ik dacht dat je 9 december nog een keer in Rotterdam zou aanleggen is dat veranderd? Het is zeker de 19e.Nou wij zitten op dit moment in Zwitserland bij onze oudste dochter en we gaan a.s. zaterdag weer naar huis. Deze keer zijn we met de nachttrein gegaan, lekker ontspannen. Het is nog lekker weer daar bij jullie zwem je veel of gaat dat niet midden in de oceaan. PAS OP VOOR DE HAAIEN HOOR.Nou Tom, Wim en ik wensen je nog een fijne dag toe. Groetjes......Willy Donken

• 07 December 2009 - 19:35

Anneke Kakebeeke:

Hé Tom, dat schiet ineens op rchting 'huis'. Ik krijg net via email het bericht binnen dat jullie in Las Palmas zijn.

Ik vind het nog steeds heel bijzonder en interessant dat ik, als volslagen onbekende, je reis kan volgen!

Veel plezier en een goede vaart.