algerije - Reisverslag uit Skikda, Algerije van Tom Wilde - WaarBenJij.nu algerije - Reisverslag uit Skikda, Algerije van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

algerije

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

27 December 2009 | Algerije, Skikda

En toen was het alweer 27 december.... We hebben de barges gelost in Rotterdam. Na het lossen zijn we nog een aantal dagen in Rotterdam blijven liggen voor andere werkzaamheden waarna we zondag zijn vertrokken naar Skikda(Algerije) onderweg naar
Algerije hadden we veel last van deining we hebben veel geslingerd... Donderdag zijn we door straat van gibraltar gegaan(was mooi weer graad of 22) Eerste kerstdag waren we vanaf 12 vrij(we hadden om 12 uur nog een kerstborrel) en 2de kerstdag zijn we
voor anker gaan liggen voor Skikda. we hadden s middags een kerstdiner. we gaan vanavond(zondag) om 2200 uur voor de kant in Skikda. met een beetje geluk liggen we met oud en nieuw voor de kant in italie.

• 28 December 2009 - 10:56

Henriette:

Hee Tom!

Ik heb je een mailtje gestuurd over wintersport, maar weet niet of het emailadres klopt. Heb je ouders ook alles al gemaild, dus als het goed is sturen ze het ook nog door naar jou! Echt superrleuk dat je meewilt!

Kus,

Henriette