rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Wilde - WaarBenJij.nu rotterdam - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

rotterdam

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

20 December 2009 | Nederland, Rotterdam

Hallo
tom is vanaf vorige week zondag in rotterdam. De binnenvaartschepen zijn gelost en ze zijn de hele week druk met onderhoud e.d. We zijn samen met Tom uit eten geweest en we hebben veel foto's gemaakt. Deze staan onder het kopje foto's. Het lukt slecht om meer foto's te plaatsen, als het wel lukt stuur ik wel een berichtje. Tom vaart vandaag weer weg, de volgende bestemmingen zijn algerije, italie en het Suezkanaal. Onduidelijk is nog wanneer hij naar huis komt, waarschijnlijk is het halverwege januari, zodat hij op tijd terug is voor het nieuwe schooljaar. groeten Annet

• 20 December 2009 - 11:54

Egbert:

haa die tom,

alles goed daar a/b? Ik ben vanaf gisteren afgestapt. Lagen in Anwtwerpen en had me vaardagen.

Hoop niet als je door het Suez-kanaal moet ook nog door de golf van aden moet, want zoals je gehoort heb, is het bij mij "een hel" geweest.

Gelukkig geen trauma's aan overgehouden maar je denkt er wel constant aan.

Zie je wel weer op school volgende maand

Groetjes en vaar de zeëen maar plat.