pisa - Reisverslag uit Pisa, Italië van Tom Wilde - WaarBenJij.nu pisa - Reisverslag uit Pisa, Italië van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

pisa

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

03 Januari 2010 | Italië, Pisa

Gelukkig nieuwjaar iedereen!!!

2010 begon goed voor me, Het was nog maar net begonnen, Was net gestopt met het drukken op de scheepshoorn. de meester wou me een gelukkig nieuwjaar wensen maar stootte mijn glas duvel om: Verder gekke italianen (die kopstoten uitdelen als nieuwjaarswens aan nederlandse zeelieden) en gebroken trossen.

Er valt ook nog wat positiefs te melden:

Gisteren naar Pisa geweest. Eerst met de fiets naar het station(10 minutjes) verder met de trein naar pisa(3 kwartier). Koffie gedronken, door Pisa gelopen, toren gezien, Pizza gegeten. Echt schandalig 200 meter vanaf de toren, Pizza was niet te vreten Daarna ijsje gegeten en weer terug naar boord. Vanavond weer uit eten.
groeten Tom

• 04 Januari 2010 - 08:27

Henk En Marian:

Hoi Tom,

Ook de allerbeste wensen voor 2010. Hopelijk heeft het eten je de 2e keer beter gesmaakt dan je pizza in Pisa. Wij hebben oud/nieuw gevierd bij je ouders en broertjes in Stavenisse, en met voldoende vuurwerk.
    Verder hoop ik dat je samen met Henriette naar een welverdiende skivakantie kunt.
    Groetjes Henk.

• 04 Januari 2010 - 18:08

Petra & Co:

Hey Tom,

We wensen jou ook een gelukkig nieuwjaar!
    Groetjes uit een sneeuwwit Beerse!

Petra