lossen van binnenvaartschepen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Wilde - WaarBenJij.nu lossen van binnenvaartschepen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

lossen van binnenvaartschepen

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

21 December 2009 | Nederland, Rotterdam

er staat een filmpje op youtube van het lossen van de binnenvaartschepen
http://www.youtube.com/watch?v=D_ZoVB3eCZE&feature=channel

  • 24 December 2009 - 13:56

    Anneke Kakebeeke:

    Hi Tom,

    Flimpje bekeken, nu pas goed kunnen zien hoe lang die binnenvaart-schepen zijn. Eigenlijk heb ik niets met de binnenvaart. Ik zie dat hier bij mij over de Rijn 'dobberen' en 't zegt me weinig. Zijn bij nader inzien toch wel erg grote schepen!

  • 24 December 2009 - 17:58

    Anneke Kakebeeke:

    Annet en Marcel,

    Het zal wel 'anders' zijn nu Tom zo ver van huis is. Lijkt me best lastig en als ik naar mijn eigen situatie kijk ben ik blij dat mijn zoon, van 16 jaar, heerlijk om mij heen 'keuvelt' deze dagen. Maar ja... opvoeden is loslaten weet ik inmiddels maar al te goed.

    Ik wens jullie een mooie kerst.

    Hartelijke groeten,
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rotterdam

Stage Jumbo-Shipping

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2010

Terug thuis

14 Januari 2010

dinsdag naar huis

11 Januari 2010

naar huis

03 Januari 2010

pisa

27 December 2009

algerije
Tom

Actief sinds 22 Juni 2009
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 47677

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2009 - 25 Januari 2010

Stage Jumbo-Shipping

Landen bezocht: