indische oceaan - Reisverslag uit Peking, China van Tom Wilde - WaarBenJij.nu indische oceaan - Reisverslag uit Peking, China van Tom Wilde - WaarBenJij.nu

indische oceaan

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Tom

10 November 2009 | China, Peking

hallo
tom heeft gisteren gebeld. Hij is onderweg naar Kaapstad, hierna varen ze naar las Palmas. Ze hopen hier op zijn verjaardag, 4 december te zijn. Rond 10 december zijn ze dan in Rotterdam.
Hij vindt het werk in de machinekamer erg leuk. Hij heeft een andere hut gekregen, waar een alarm voor motorstoringen in zit. Dit is al een keer afgegaan omdat de verstuiver van de cilinder van een van de hoofdmotoren defect was.
Zijn haar is weer aangegroeid en moet binnenkort geknipt worden.
Iedereen de groeten van Tom.
Oh ja : hij is erg benieuwd hoe het op scouting met iedereen is.

• 13 November 2009 - 15:07

Anneke Kakebeeke:

Hi Tom,

Over de beschieting van Jo cedar had ik gelezen in Schuttevaer en ik vind het onbegrijpelijk dat er in Nederland nauwelijks of laconiek wordt gereageerd op de bescherming van 'onze' mensen op zee. Ik vind je verhalen en de bestemmingen die je aandoet erg interessant. Krijg voor het eerst in mijn leven een kleine indruk wat er zich zoal afspeelt op een schip. De grotere hut lijkt me een welkome beloning voor je inspanningen.

Als je vertrekt uit Kaapstad: veel plezier en een behouden vaart....